Jag, London den lilla busiga vovven :)♥

hittade den här på Astrids blogg, ni hör ju inget mer från mig förren tidigast tisdag så tänkte att ni kunde få något att läsa så ni står ut hela fem dagar utan busiga mig.

Vad heter din hund?
London, (men hennes kennelnamn är Nillatorps music and me.)

Varför valde du just det namnet och vilka andra namn funderade du på?
Ville ha något speciellt något som ingen annan har, och tyckte att namnet passade som handen i hansken på min lilla vovve. ♥

När är din hund född?

25 juni 2009, Michel Jackson döds dag. Och midsommar i år !:)

Vilken ras är den och vilken färg har den?

West Highland White Terrier ( Westie )  Och dom är vita.

Vad väger din hund?
mellan 6-7 kg

Vart köpte du hunden och vad kostade den
Blentarp, Nillatorps kennel

Varför valde du just den rasen?
jag mötte någon när jag var ute och tyckte om den redan från början sen började jag läsa om den och besöka olia Westie kennlar. Kärlek från första början♥

Har du deltagit i några tävlingar med hunden?
Nej men det kan säkert bli :):).

Är hunden rädd för något?
inte vad jag kan komma på just nu, hon är en väldigt självsäker liten krabbat.


Vill du ha fler hundar av samma ras?
ABSOLUT!!

Kan hunden några konster och lydnad?
 en hel del och listan kommer bli lång fort i den takten vi lär oss nya saker :)

♥ Sitt
♥ Ligg
♥ stanna kvar
♥ fot (nästan)
♥ snurra runt
♥ sitt fint
♥ upp!
♥ Nej!
♥ varsegod
♥ hopp
♥ hit.

har antagligen glömt något.


Favorit leksak:

en grå liten tyg elefant.

Favorit godis:

hm, denna frågan var klurig. men jag gillar speciellt beafstick som finns på maxi och doggys godis smakar också helt okej. Men köttbullar det slår allt och man kan aldrig få för månfa enligt mig.

Favorit lek:

jaga matte eller bli jagad, kurragöma i skogen är också en stor favvo.






Så ja, nu vet ni lite mer om mig. Nu är det er tur att berätta om er!


lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0