härligt :)

Nu har jag precis kommit hem med matte från ett riktigt kostigt ställe. En grässmata med en maasssa hundar och vet ni vem som var där?  Jo min bästa bus kompis Molly bus, jätte kul men kan inte fatta varför det ska vara så många om man ändå inte får hälsa eller busa med dom knepigt!
Vi började med någon övning där jag skulle se matte i ögonen och följa henne men varför göra det när det finns roligare sakér att  lukta, okej kanske för dom goda köttbullarnas skull.. :) Och sen la matte mig ned och lämna mig helt ensam och trodde att jag bara skulle ligga där- men där hade hon så fel man kan ha hiih.
Sen lyckades hon övertala mig med ett gäng köttbullar, typiskt

Nu är jag helt slut och ska ta en liten lur efter min försenade middag och allt, och sen ska jag upp och sova ännu mer. Ja ända tills matte väcker mig med sin mobil singnal...

Blöta  godnatt slickpussar London ♥






( grundkurs)

lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0