Hej alla dogs :)

London här!  

Pustar äntligen ut efter kvällen på brukshundsklubben, massor av nya saker och kompisar.
Idag tog matte fram någon slags pinne, ja det liknade en gren med två saker i varje ända. Den sprang hon runt med så man kunde inte annat än att bli leksugen och börja jaga den..
Det var jätte kul, sen fick vi hoppa över brädor. Men kan någon förklara varför aldrig matte behöver hoppa över eller springa runt som en tossig höna?

Nu har jag fått lite ny ork så nu ska här packas med matte, för jag ska nämligen vara i storstan helt själv imorn och promenera och ha skoj. Häftigt va? helt själv i stan där det finns en massa snyggingar, okej kanske inte helt själv mormor är med osis.  Matte skulle tydligen till danmark och fräck som hon var fick inte jag följa med, men hon lova en köttbulle på att jag skulle följa med på deras cykelsemester i danmark i juli då min rabies vac var klar.


Blöta slickpussar London ♥

lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0