♥ :)

Godmorgon  har alla hunnit vakna än? :)

Jag har kommit fram till att jag har en väldigt duktigt och godis sugen hund, Tänkte att jag skulle lära henne rulla boll med mig. Så jag tog fram lite köttbullar och en boll, hon fatta vinken direkt. Snacka om att jag blev paff när hon rullade bollen med hjälp av sin nos till mig. Lycklig matte ♥

Lånade även hem boken smarta aktiverings lekar, så nu ska det lekas här..
Riktigt bra bok med väldigt bra ider och trix man kan lära sin hund tex att hunden hoppar upp i famnen på matte, hur sött vore inte det ? så låna den.


Nu ska jag åka till överby och leta snygga bikinis.

lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0