Bed time :)

Hello mina cupcakees!

Kom faktiskt hem från Danmark sent igår men orkade inte säta på datorn ;)
För att göra er riktigt avundsjuka kan jag säga att nästan hela danmark var grönt, dom flesta träd hade fått blad och trädgårdarna badade i färg av utslagna tulpaner och lavendel. Så himla härligt, och temperaturen hade varit på lite mer en 20 + någon dag innan vi kom. :)

¨Tänkte vart fall kila i säng nu för att göra mamma lite glad, hon tycker jämt att jag går och lägger mig försent.
Men varför sova när man kan va vaken hihi ! Nej det är kanske inte riktigt så men jag har stora problem med att falla i ro och somna. Kan lägga mig halv 9 och inte sova förren 12, skit irriterande.

Någon mer med sömnproblem? Och vad brukar ni göra för att kunna somna?





+ bilder på det vårfina danmark kommer nog imorn, men lovar inget



/ g

lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0