Borstad och fin ♥





Nu har london♥ fått denna veckans omgång med en ordentlig genomborstning och rätt ut alla tovor. Hon var väll inte helnöjd men resultatet var grymt :) 
Jag borstar igenom henne grundligt ca en gång i veckan också borstar jag nästan varje dag det som behövs.

Jag använder mig av en enkel stålkamm och en "karda" något liknande av dom som är på bilderna, vad använder ni när ni borstar era hundar? några smarta förslag i kammar som man bara måste ha? :) ♥


lämna ett tassavtryck ♥
Postat av: Madeleine

Sv: Trimkammen jag köpte till Astrid är super bra!Dom finns i vilken djuraffär som helst skulle jag tro.Men dom är ju speciellt till hundar med sträva hår som westisar tex.Och man kammar bara igenom hunden som vanligt med den fast istället med en vanlig kam får man med allt dött hår och dom blir som ny trimmad :) Så jag rekomenderar att köpa en sån till din westie....



Kram

2010-03-28 @ 16:23:22
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja min kam som jag köpte kostade 300 kr men jag tror att priset kan variera lite...



kram

2010-03-29 @ 09:28:03
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0