Sunshine ♥

Har ni också upptäckt vilket härligt väder det var idag?
Min Matte hade också sätt det och tyckte det var dags för en lång vårpromenad.
- Jippe!!

Mina ögon blev som klot när matte kom ut med en liten cykel som tydligen skulle stå upp på och sen ville hon att jag skulle springa brevid, och jag var jätte duktig sååklart. När vi kom till en grusväg lämnade vi cykeln och började busa i skogen. vi lekte en massa roliga lekar och jag vann på dom flesta och det betyder massor av köttbullar. Mumms!!
På väg hem üpptäckte min klatiga matte att mitt koppel var borta så det var bara att vimsa runt och leta suck..

Men vet ni vad? Vi kom faktiskt hem med kopplet och cykel, hiihi.

Och som om inte vår promenix var nog fick vi tränat lite lydnad och borstat igenom hela min päls.
Gääsp nu längtar jag till mattes sköna duntäcke.


Blöta pussar // London :)


lämna ett tassavtryck ♥

lämna ett tassavtryck ♥ :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg? :):

Vad har du på hjärtat? :):

Trackback
RSS 2.0